بخش سرویس دهی و خدمات دایموند پلاس ایران

 

1.نحوه خرید محصولات و ثبت سفارش

سایت دایموند پلاس ایران به شکلی طراحی شده تا توانایی پاسخگویی به نیاز همه افراد را داشته باشد. تمام اطلاعات و کاتالوگ ها به صورت جداگانه و مجزا قرار گرفته اند و می توانید بسته به نیاز کلینیک و شخص خود، دستگاه مورد نظر را بیابید و تمام اطلاعات را به صورت کامل و فراگیر دریافت کنید.

در صورت تمایل می توانید با شماره های پشتیبانی تماس حاصل فرمایید یا در شبکه های اجتماعی پیام ارسال نموده و درخواست مشاوره داشته باشید. همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.

پس از انتخاب، با هماهنگی قبلی می توانید برای امضای قرار داد حضوری اقدام کنید و یا در صورت نبود این امکان نسخه دیجیتال برای شما ارسال شده و در صورت تایید در مرحله ارسال و نصب برای شما ارسال خواهد شد.

2.واریز هزینه

بسته به نوع خریدی که انجام داده اید (نقد یا اقساط)، هزینه مورد نظر و توافق شده را از طریقی که همکاران ما اعلام کرده واریز نموده و رسید آن را ارسال کنید.

در صورت خرید اقساط، همکاران ما در واحد مالی؛ تاریخ چک ها، مبالغ، در وجه و بابت را برای شما ارسال می کنند. شما چک ها را به صورت کامل نوشته و در سامانه صیاد ثبت می نمایید و در زمان تحویل و نصب دستگاه به نماینده شرکت تحویل می دهید.

3. ارسال، نصب و آموزش

ارسال، نصب و آموزش کلیه دستگاه رایگان بوده و توسط کمپانی دایموندپلاس ایران صورت می پذیرد. پس از عقد قرار داد و واریز هزینه برای تثبیت قیمت، طبق زمانی که برای ارسال دستگاه بین دو طرف قرارداد توافق شده، انجام خواهد شد. پیش از ارسال نماینده شرکت با شما تماس گرفته و نکاتی که لازم است را بیان کرده و هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهد.

آموزش کامل کار با دستگاه نیز پس از نصب آن انجام خواهد شد. پس از پروسه ارسال، نصب و آموزش نیز برای گارانتی، یا هرگونه پرسش و راهنمایی می توانید با نماینده شرکت در ارتباط باشید.